Bli medlem i Trelleborgs FF

Stötta Söderslätts bästa fotbollslag genom att bli medlem hos oss!

Vi har en ungdomsverksamhet med cirka 500 aktiva ungdomar. Vi i TFF vet alla sedan mormor och farfars dagar att fotboll är ett oändligt äventyr, en lek med oändliga lagkombinationer, individuella prestationer och taktiska upplägg.

Att bli medlem i Trelleborgs FF innebär att du förenar dig med många TFF-spelare och ledare från förr och nu. Tillsammans för vi vår stolta tradition vidare genom att vara med och stötta och forma föreningens nutid och framtid.

Stödmedlem

Vill du bli stödmedlem i Trelleborgs FF kan du fylla i ett formulär här eller kontakta oss på  info@tff.m.se eller 0410-577 80.

True Blues

Du vet väl att du, om du är medlem i supporterföreningen True Blues får extra bra pris på årskort? Läs mer om medlemskapet i supporterklubben på http://www.trueblues.nu/

Välkommen som medlem i Trelleborgs FF!