Tillsammans är vi TFF!
2020-04-09 09:04

2020 har inte blivit som någon tänkt sig och Trelleborgs FF har i dagarna tvingats till flera förändringar för att möta den nya vardag vi står inför. Vi vet idag inte när vi får jubla tillsammans på Vångavallen igen, men vi vet hur mycket vi alla längtar efter den stunden. För det är många som står bakom föreningen och uppskattar allt den bidrar med. Allt från fotbollen på Vångavallen, till det som görs ute i samhället för vår stad.

Vi vill idag uppmana dig att göra det du kan för vår förening. Oavsett om du vill köpa en matchtröja för att visa ditt stöd, eller om du vill bli medlem i föreningen som du vuxit upp med eller nyss förälskat dig i – så tackar vi dig för din insats för Trelleborgs FF. Just nu blåser det hårt. Men i TFF är vi vana vid motvind, och vi brukar klara det bra. Vi klarar det för att vi möter krisen som en förening. Tillsammans. Hur än vindarna går. Tillsammans är vi TFF.

MEDLEMSKAP
Genom att vara medlem i Trelleborgs FF gör du skillnad för dam- och herrlag, vår ungdomsverksamhet för både flickor och pojkar, vårt nya eSport-lag samt vårt arbete via TFF - En Kraft i Samhället. TFF - En Kraft i Samhället vill göra fotbollen tillgänglig för alla och sprida värderingar som likt vår värdegrund präglas av trovärdighet, ödmjukhet, gemenskap, öppenhet och respekt för människors lika värde.

Som medlem i Trelleborgs FF är du en del av klubben. Dessutom får du:
- Inbjudan till årsmöte och rösträtt på mötet (över 18 år)
- Flertalet erbjudanden från det lokala näringslivet
- Rabatt i TFF-shopen
- Medlemskort
- Information via mail från klubben

För att bli medlem följer du följande länk eller så skickar du namn, personnummer, adress och mailadress till medlem@tff.m.se.

ÅRSKORT
För en vecka sedan tog Sveriges 32 elitklubbar ett inriktningsbeslut om att försöka starta landets två högsta serier i början av juni. Samtidigt har även Division 1 Södra Dam blivit framflyttad. Det betyder att i nuläget är fokus att säsongen 2020 startar i juni. Därför är det fortfarande viktigt för oss att så många som möjligt kommer till Vångavallen. Köp ditt årskort via följande länk: https://trelleborgsff.ebiljett.nu/

TFF-SHOPEN
Att handla från vår shop och klä dig i TFFs färger är ett bra val för att stötta klubben, både ekonomiskt men även för att visa de rätta färgerna på stan. Du hittar vår shop på https://www.tffshopen.se

SWISH
Känner du att något av det ovan inte tilltalar dig, men att du ändå vill stötta Trelleborgs FF ekonomiskt så erbjuder vi möjlighet att swisha oss. Använd följande swishnummer om du vill stötta TFF: 123 677 93 67

BANKGIRO
Har du inte möjlighet att swisha men ändå vill stötta Trelleborgs FF ekonomiskt kan du använda vårt bankgiro-nummer som är 692-3783.